lllllg gittiğim gebe okulunda doktorumuz “suya benzer bir akıntınız olduysa idrar ihtiyacınızı karşılayın, temiz ve kuru bir çamaşır giyin, eğer hala ıslanmaya devam ediyorsa mutlaka doktora gidin” dedi. Akıntı durumu cok oluyor bende ama su gelmesi gibi hissettiyseniz bence önlem almakta fayda var. 🙏🏼❣️