Cennet_kokulummm09 Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim ama uyuyamadığım için ayaklarımı karnıma doğru çekip öyle uyuyorum bebeğe zarar verir mi
ipekveatlas Cennet_kokulummm09 yok. bu haftalarda istediğin gibi uyuyabilirsin beb 21. haftamda bile yüzüstü yatabiliyodum artık olmuyo 😂 keyfini cıkarrr
guzelbebegimmmmm Cennet_kokulummm09 32 haftalık gebeyim. Sağa sola dönüp uyuduğumda bacaklarımı büküp uyuyabiliyorum. Hiçbir zararı da yok canım
Miniklimonum Cennet_kokulummm09 25.haftaya kadar rahat rahat uyudum karnıma çektim yan yattım açtım ayaklarım😀 bir düre sonra zaten istesen de yatamıyorsun nefesin daralıyor miden yanıyor şeyin ağrıyor 😀😀
Cennet_kokulummm09 ipekveatlas insan tedirgin oluyor öyle yattığımı da eşim söyledi kalp atışına zarar vermez sanırım demi🥰
Suigeneris Cennet_kokulummm09 benim de 15+2 uyuyabildiğim sürece her pozisyona okeyim açıkcası 😂 bi tek sırt üstü yatıp ayaklarımı uzattığımda böyle gerilme gibi oluyor aslında yan yatıp ayakları toplamak en iyi pozisyonlardan biri
ipekveatlas Cennet_kokulummm09 yok imkanı yok bebiş hissetmez bile minicik ve suyun içerisinde + kese. yatabildiğin kadar yat hareketler basladığında zaten rahatsız olup seni döndürüyo baska tarafa 🥲