Zeyno123- Eğer bi oğlunuz olsaydı adını ne koyardınız ,eşiniz kendi ve babasının adını koymak istese tepkiniz ne olurdu
Babybaby033 Zeyno123- benim eşim cok istiyor babasının adı Kemal bende doruk ismini seviyorum birde kuzey. Onu kırmakta istemiyorum cunku kız olursa da o bana istediğini koy demişti şimdi erkek olursa doruk Kemal veya kuzey Kemal olacak galiba
Burcusenkoc Zeyno123- istemezdim eminim oğlum olsa kayınvalidem koyulmasını isteyecekti bi sorun oluşacaktı. Neden benim babam değil de onun babası yani saçma sapan işler ikisi de koyulmaması en mantıklısı bana göre doğuran benim belki bi tane çocuğum olacak ona da istediğim ismi koymak ta özgürüm 😅
Nazlimom Zeyno123- vallabenim babamın başı kelmi dedim zaten eşime kayinvalidemde kayınbabamın adini koyun gibisine konuştu biz koymadk sonuc olarak biz anne babasıyız isim hakkı bizim biz karar veririz😄💙
Lulikli Zeyno123- benim oğlum olucak. Ne eşim ne ben babalarımızın adını dahi geçirmedik. Çünkü herkesin babası var anlamıyorum bazı erkekleri. Ha eşleri de koymak ister ona sözüm yok ama bebeğin annesi istemiyorsa zorlamayı mantıklı bulmuyorum.