Ben her ay hatta 15 güne bir düştüğüm kontrollerde de doktordan periyodik kontrol raporu yazdırıyorum yıllık izin hakkınızdan kesmeleri yasal değil, periyodik kontrol için iş kanununda gebelerin ücretli izin hakkı vardır doktorunuza da danışın rapora periyodik kontrol yazması yeterli oluyor