OyaAy kuaföre git onlar yardımcı oluyorlar bende 13+3 üm doktoruma sordum geçen hafta boyatabilirsin fakat kimyasal koku alan yerde asla durma dedi ferah hava alan yerde boyat dedi kuaföre gidip durumu anlattım beni diğer müşterilerden ayrı alana çıkardı sadece ben ve annem vardık havadar bir yerdi, yani kuaföre git onlar yardımcı oluyor zaten hamileyim değince bitkisel boyuyorlar ayrı bir özen hizmet alıyorsun ☺️