Miniginnannesi 23+6 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini çok az kıpırdanma şeklinde hissediyorum ve sürekli değil sadece uzanınca birkaç kere. Normal mi sizce🥺
kahvesever__ Miniginnannesi normal bende de aynısı oluyor 24+5 im o gün kontrolüm vardı sordum doktora ara ara kıpırdıyorsa problem yok şuan şiddetli kıpırdamaz dedi biraz daha büyünce olur dedi ama gün içinde hiç kıpırdamıyorsa o zaman problem vardır demişti doktorum bana
esmir Miniginnannesi 26 dan sonra baya hareketleniyor sanırım gittikçe kas yapısı güçleniyor çünkü 30 dan sonra mutlaka takip edilmeli hareketleri
ayse-huseyin16 Miniginnannesi normal çünkü kasları o kadar güçsüz ki henüz hissedeceğimiz kadar vuramıyor bende 22. Haftamda minik kıpırtı gibi hissediyordum şu sn 26+1 daha net hissediyorum ve bende hala uzanınca veya oturunca hissediyorum hareket halindeyken hissetmiyorum korkmayın 😚
Miniginnannesi Çok teşekkür ederim içim rahatladı. Her şeyi çok kafama takıyorum maalesef sürekli bir şey olacak korkusu. Engel olamıyorum 😑