Elifgoktug1 Teşekkür ederim elif hanım tek olsam sorun olur mu peki
Eşim dışarda arabada kalsa
Yani ille de biri olmalı mı sizce
Benim annem şizofreni hastası ilaçlardan hep yatıyor bandırma da benim bursa da akrabam kimsem.yok kız kardeşim ablamda yok eşimin ailesi 4 ay olmuş belki 1 kere kaynanam sormuştur beni burda ailevi durumlardan bahsetmek istemiyorum, durumum boyleyken refakatçim olacak kimse yok o yüzden sordum .