Ebruylmazz_ Kızlarrrr İkili tarama testi yaptırdığınızda kan değerlerinizde Free Beta HCG değeriniz kaç ? Öğrendiğim kadarıyla Cinsiyet tahmininde bulunacağım ♥️
Didemayg 0.48 ve şuan cinsiyeti belli bir zarfta duruyor. Açıp bakamıyoruz balon patlatmayı bekliyoruz pazartesi gününe kadar 🤗🤗
Ebruylmazz_ Didemayg Erkek gösteriyor değerinize göre 🙏🏻💫 Aaa süper öğrendiğiniz de tekrar buraya yazar mısınız ♥️
Babybaby033 Ebruylmazz_ doktor erkeğe benziyor dedi bakalım hangisi çıkacak önce sağlıklı olsun inşallah tabi benimde gönlümden kız geçiyor
Ebruylmazz_ Mevaninannesiii Bire bir bilimsel bi açıklaması ve olabileceği ihtimali yoktur herşeyden önce sağlıklı olması önemli tabii ki 😅 tamamen araştırmalarım da gördüğüm ve diğer annelerin uygulaması sonucu doğru evet değerlerle cinsiyeti tutuyor diye söyleyenlerinde çok fazla olduğu için sizinle paylaşmak istedim 🙏🏻 Siz pek anlam yüklemeyin ☺️
Ebruylmazz_ Babybaby033 bende okuduğum bilgiler doğrultusunda tahmin yürütüyorum kesin ve kesin kız olacak diyemeyiz tabii ki ☺️🥰 özeliğimiz hayırlı sağlıklı bir evlat oluşu ve gönlünüzden ne geçiyorsa o olsun ♥️ 🙏🏻💫 Kesin öğrendiğiniz de dönüş sağlarmısınız 🙏🏻☺️🌸