Htc_31 Heyecan dolu Şubat ayını bekleyenler burda toplanalım bir kızım var 2 yaşında sanki hiç gebelik geçirmemiş gibi heyecanlı bekleyiş içerisindeyim sizde durumlar nasıl 😇🌸
Gulcingezer Htc_31 benimde ilk gebeligimde kaybettim bu ay kaza kursununa denk geldik :) baktm yumurtlama haftam tutarmi bilmem ama bekliyorm bende bKalm :)
Deletedmom623737 Htc_31 İlk gebeliğim benim de çok heyecanlıyım şubat sonu gibi doğumum şubatın 28 de doğum yapmayı çok istiyorum inşallah öyle olur dua ediyorum hep 🙈
Htc_31 Gulcingezer geçmiş olsun canım Allah hayırlı zamanda istediğinizde sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah gönlünüze göre versin rabbim🌸