Kızlar selam, dün sabah hastaneye gitmiştim kalp atısı için bebeği gördü kalbide atıyor dedi bi sorun görmüyorum dedi (6+4)
Eve geldim yemek yedim vs akşam oldu wc gittim simsiyah peçetemde kanama sonra bekledik görmedik bu sabahta sulu sulu kahverengi akıntı geliyor fazlaca bu haftalarda normal mi? Yaşayan var mı ? Düşük vs olsaydı dün doktor demez miydi işte kesen bozulmuş düşük yapıyorsun vs vs???