Boznazan 10+3 teyim bir önceki hamileliğimdede böyle oldu sonradan bebeğin kalp atışları malesef durmuş tu acaba 10. Haftadan sonra hassasiyetin gecmesi normalmi?
Nergissi Boznazan teşekkür ederim inşallah sizinki de sağlıkla gelir. Allah hep güzelliklerle karşılaştırsın