ilknuuurr1 Ahh bende de oldu iki hafta önce ki hala çok hafif ağrısı var. Aksi gibi işim de masa başı eve gidene kadar ölüyordum resmen 🙄 canım ben duştayken oraya sıcak su tutup çıkınca da vicks ile masaj yapıyordum rahatlattı beni soğuk kompres de yapabilirsin acısını alıyor, geçmiş olsun 🤗