Deletedmom4548454 eşim Şırnak’ta, ben Tekirdağ da, eşim buradayken varsa da bir umut söylemeyi tercih ettim. O yüzden bu ay planlı bir şekilde denedik. Ne bilim kanda 2.30 cıkınca bir umut dedim 2 gün sonra yine ver dediler yani dün ama cesaret edemedim , pazar eşim gidecek pazar vereyim o arada da erken gebelik yapayım dedim ama malesef negatif çıktı. Adetimi bekleyeyim .. umarım vardır..