Ellaa ilk yürüme de kolay valla hiç korkma bende çok korkuyordum derin derin nefes al nefesinle idare et bikere kalkınca geçiyor sonra yavaş yavaş idrar yaptıkça ağrı azalıyor kendini üşütme o ağrı gazdan kaynaklanıyor dikiş ağrısı değil karında hissizlik oluyor zaten içten bir acı var o da dayanamazsan ağrı kesiciyle halledilir hiç korkma