Kendim gibi birilerini gorunce seviniyorum desem ayip olmaz herhalde🥲 ben de aynı şekilde 12 ye doğru yatağa gidiyorum tam uyuyacağım kıpırdanmaya çalışıyor uykum geliyor sağ sol hafif kayim belim ağrıyor hadi telefonla foruma bakayım diyorum 2 saat geçmiş ama terliyorum daralıyorum susuyorum tyvalete gidiyorum. Her efor fazla enerji ve yoruyor. Yatağım çok çok rahat olmasına rağmen göçüyorum gibi içine kıpırdayamıyorum. Haraket ettikçe kasıklarıma baskımyapıyor veya bebiş sıkışıyor. Can sıkıntısından ağzıma bişi atasım geliyor😃4ten 7ye kadar uyumuşumdur. Eşim kalkınca bende kalkıyorum, hala ayaktayım.. koltukta uykuya dalma prşindeyim tv açık. Düzenli uykular haram oldu😂 dön dolaş dön bakalımmm