tazecikanneee Sanem01 19+1 deyiz oğlusumla teyzeleriii🤰🏼 Ama hiç bisey hissetmiyorum 🤷🏼♀️ Ya da ben yok ya bu bebek değildir diyyorum bazı hareketlere 😂😂🙈 benim hiç karnım Çıkmadı mesela sizde durumlar nasılll
marven Sanem01 biz de bugun 19+1 oldukk 😍 pıt pıt yapiyo kizim ama su hareketler nasi bi sey daha bilmiyorum 😊
Sanem01 BurcuGllOk maşallah aramızda iki gün var inşallah doğum yaptığımızda da burdan haberleşiriz hepimiz🙏🏻💙
Glstn Aramızda bir haftanın lafı mı olur 18 haftalık olduk.1 hafta da ilerde gidiyor zaten o yüzden 19 yani😂😂
Sanem01 EMFE bende 19+4 üm yeni yeni hissediyorum kuzum🙏🏻 Korkmana gerek yok yatağa yattığında uzan sorr üstü tık tık oluyo🤪
Sanem01 fatmanurkantar çok normal kuzum 19 un sonlarında oluyor hafiften oda uzanıp ballı süt iç arada oluyo🙏🏻
fatmanurkantar Cidden mi ilk kez okudum deneyeceğim kesinlikle çok teşekkür ederim sana 💜 inşAllah hayırlısıyla hepimiz sağlıklı doğumlar yaparız 💗
Tomrisinizi benim kız cok fingirdek cikti yaa hem edepsiz hep domalmis goruyoruz ultrasonda 14. Haftada kesin cinsiyetini gorduk 16. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum ilk gebeligim 2 kilo aldim 😁