Kızlar bebeğim 4 günlük bi memeyi 15 dakika verip emziriyorum 2 saat geçiyo öbür memeye geçiyorum onu da aynı şekil 15 dakika sürüyo memede tutmam emmesi vs böyle mi olucak yoksa ikisini de o 2 saat geçmeden mi vericem yarım saat emmiş olucak bazen sütümü sağdım 30 cc yani bi mama ediyo ama kafam karıştı