Melike-terzi
Böyle bi durumun warsa seni neden eve yolladılar ki yaa bebek susuz kalırsa
Ben Cumartesi gecesi acilden suyum geliyordu diye geldim oda benim az geliyordu sadece iç çamaşırım ıslanıyor 3 4 sefer değiştirdim sabahın 8 den gece 12 ye kadar 3 yada 4 sefer değiştirmiştim
Gece acilden kadın doğuma geldim test aldılar ve suyun dediler sen bu saatte kadar niye bekledin dediler acil yatışımı yapıp sezeryana aldılar
Suyumdan bebeğe enfeksiyon bulaşmış şuan hala hastanedeyiz 7 gün antibiyotik tedavisi görücek bebegim yeni doğan ünitesinde