Kızlar bugün 40+1 oldum bende 2-3 gündür adet olucakmışım hissi vardı dün kontrolümde yine nst de bişey cıkmadı sancım filan hic yok az önce lavobaya gittim yine adet olma hissi ile uyandım peçeteye sildim nişanım geldi koyu kırmızı parça gibi bişey. Acaba ne zaman sancı filan gelir veya sürecim ne olur sizler ne yaşadınız sonucta şuan 40+1 im bugün bişeyler olurmu