Kızlar 18 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum var şuan ilaç kullanıyorum ama afedersiniz idrarım gelince biraz bekleyince kasık ağrım oluyor . Genelde geceleri oluyor uyku arası fark etmeyince tuvaletimin geldiğini ağrı ile uyanıyorum . Gündüz her hangi bir ağrı olmuyor başına gelen var mı ?