Rna olur mu öyle şey allah aşkına, ben hamileliğimin 6.haftasinda ilk muayenemi oldum 4.haftasinda hamileliğimi öğrenmiştim ama muayene olmamıştım. 6.haftamda ultrasonda bebeğimi görmeyi bırakın bir anda hiç beklemezken kalp atışlarını dahi dinledik dakikalarca. Lütfen hastanenizi eğer durumunuz yoksa da doktorunuzu değiştirin... Ve şu da bir gerçek ki 11.haftamda da doktorumuz %60 erkek bebeğiniz dedi devlet hastanesinde ultrason olmama rağmen...