Gizmomsss Kızlar 37+3 gebeyim. Belim ve kasıklarımın agrısına uyandım nişan falan yok. Doğumun habercisi olabilir mi
Shrtt Gizmomsss daha çok gece uyanırsın öyle ağrılarla😑39+2 ve emin ol 36 dan beri çekiyorum hemde üst düzeyde ama gelmedi hala