Emine003 Nisa1710 öyle canım şimdi biliyorum da nasıl korkulu geçiyo inşallah biran önce hamileligimiz geçsin de bebeklerimize sağ salim kucağımiza alalım canım
Emine003 Yrlmz5050 evet canım klozete giriyorum hep yere eğilmiyorum elimden geldiğince sürekli uzanıp dinlenmeye çalışıyorum işte 3 gün önce kontrolden geldim herşey çok güzel demişti ilk oğlumda ilk kısalma 20. Haftada başlamıştı o yüzden korkuyorum yaklaştıkça
Zehra-46 18+3 üm bende bir iki gündür ciddi gaz sancıları yaşıyorum geçer inşaallah 🥺 bide en büyük sıkıntı 12. Haftadan sonra başlayıp hiç bitmeyen mide bulantım var 2. Gebeligim
Nisa1710 Zehra-46 12. Haftadan sonra mıı 😯 Allah kolaylık versinnn gaz da çok zor gerçekten kendinizi ayaklarınızı sıcak tutun
Emine003 Zehra-46 ahh canım o bulantılar benim yeni yeni bitti 4 kilo vermiştim iki üç gündür iyiyim seninde geçer inşallah 🤲 ben ümidi kesmiştim ama geçti inşallah 🤗
_neslihan_ Zehra-46 ben ilk günden bu yana çekiyorum o bulantıları ilaç kullanıyorum ama illa çıkartıyorum birde aşırı balgam oluyor yaa
Emine003 Yrlmz5050 İnşallah canım hepimiz sağ salim alalım kucağımıza canım maşallah senin minik paşaya da 🤗🤗
Zehra-46 Emine003 benimki kesinlikle kalıcı ben artık eminim 🤷 bu saat olmuş mide bulantısı dan uyuyamiyorum
Emine003 Nisa1710 doğrudur canım ilk hamileligimde hiç yaşamadım bulantı filan ama bunda mahvoldum ya
Emine003 Karınlarıniz nasıl canlar çıktı mı ben zaten tombişim de🙈🙈😂😂 ama elimle bakınca sertlik var belli oluyo