Selincek canım aynısı başıma geldi çok geçe bırakma, 16. Haftada söyledi bana doktor randevu almam gerektiğini randevu almak İçin gittiğim de 25 haftalık oluyordu bebek yani detaylı zamanı geçiyordu devlette randevu bulamadım o yüzden sen ne kadar erken alırsan senin için o kadar iyi olur kafan rahat olur en azından devlette randevu bulmak zor oluyor tabi ki