Zerrin14 39+4 oldum oğlum dursa daha gelmicek ama bugün kontrolde doktor beyne giden kanda artış görünüyor dedi bu da sıkıntı yaratırmış daha beklersem bende sezeryan olmaya karar verdim
iremahsen Zerrin14 Hakkında hayırlısı olsun canım Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah