Sblesma Shrtt merhaba doktorunuzdan memnunmusunuz bende Tuncay yüceyle takip ediyordum ama doğum masrafı 2500 fark ediyor acaba doğumu eda hanıma mı yaptırsam diyorum çok kararsızım
Shrtt Sblesma evet arada fiyat farkı var ama tuncay bey derim ben şahsen eda hanım işinde iyi ama sıcak kanlı cana yakın bi doktor değil yani öyle bi ilgi bekliyosanız beklentinizi karşılamaz
pieceofcake Sblesma Tuncay bey sezeryan doğuma fiyat olarak ne kadar dedi? Ben de çok severek gidiyorum ama piyasanın 2 katı diye duydum fiyat falan da konuşmadık:/
Shrtt Ymnzgr teşekkürler csnım sancım vardı ve açılmamda oldu ama yeterli değildi bu yüzden sezeryan oldum
Sblesma Shrtt bu arada güneykent te hangi mahallede oturuyorsunuz benim eşim belediyede belki oradaki ekipleri mahallenizin temizlği için yönlendirmedenyardımcı olabilir
Irmak23 Shrtt eda hanımla nasıl geçti doğum süreciniz anlatırmısınız biraz birde ücret olarak ne kadar ödediniz
Mef27 Shrtt eda hanımın dogumundan memnun kaldiniz mi ? Bende eda hanıma gidiyorum iki seferdir, normal doğum düşünüyorum, bana sıcak Kanlı geldi :)
sevda_ak Shrtt tuncay bey liv de mi çalışıyor özel yeri mi var anladığım kadarıyla ikisi peki Liv ’de muayene ücreti ve doğum ücreti hastane deki diğer doktorlar gibi mi yoksa kendi özel yerindeki fiyatlar mı yine bilgi verebilir misiniz
pieceofcake Shrtt Tuncay beyin sezeryan için söylediği fiyat nedir acaba? Ben de ona takipliyim ama soramadım bir türlü para konusunu
Xyztt Sblesma bu hastane parası içinde olan hali mi yoksa sadece Tuncay beyin kendi için istedigi ücret mi
Xyztt Sblesma çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için, ben de perinatologda sezaryen olacagım da benim doktorum Gaziantep tıp fakültesinde, sezaryen den ne kadar ister onu tahmin etmeye calısıyorum,