boymomyz Size birkaç postta denk geldim, sürekli Ankara ile Antep i kıyaslıyorsunuz.
, Türkiyenin her yeri güzel, bir öpretmen olup Hakkari Sırnak a gitseniz, boyunuz kadar karda ne yapacaktınız acaba, lütfen kötüleyip durmayın, köyde degilsiniz, Güneydoğuda bu kadar kar yargısı çok olan bir durum degil, abartıyorsunuz cidden ya, ben doğuda da yaşadım, kar bacak boyumuzu geciyordu bu kadar söylenmedik. Rica ediyorum bir daha böyle ayrımcı ve kötüleyici yorumlar yapmayın