Ersibneh Valla ilk doğumda doktor eliyle rahmi kontrol etti ve ohooo kediye bile gerek yok demişti doğum anında ama her ihtimale karşı attılar kediyi dışta 3 içte 3 dikiş vardı benim bildiğim 10 dj bile surmemisti dikiş ben şimdi ufaktan hissediyorum ilk gebeligimin doğum üzerinden 3 sene geçti 38. Haftamdayim yavaş yavaş bence açılma oluşuyor ve o dikiş yeri genişliyor gibi elle kontrolde bile hissediliyor o yönden atmayabilirler ama bu bebişim ilk gebeligimden daha iri gözüküyor buda kesi atmaya bir etken diyebilirim