Yagmurdgdgn13 Kızlar 37+6 günlük hamileyim cuma günü sezaryen olacağım. Az önce göbek deliğimin cevresi içe doğru göçüp Çukur oluştu. Böyle olan ya da sebebini bilen var mı. Doğuma bir gün kaldı. Bir şey oldu olacak diye çok korkuyorum
Acemianne__ Yagmurdgdgn13 bende de oluyor korkma göbek deliği çevresi daha yüksek oluyor delik oldugu yer içeri giriyor duruşundan birşeyden sebebi vardır illaki ama sorun değil
kuzeymomsss Yagmurdgdgn13 merhaba konu ile alakalı değil ama siz daha tecrübelisiniz diye soruyorum. Ben 23+2 günlük hamileyim göbek deliğimim çevresi acıyor canımı yakıyor yani özellikle sağ taraf. Normal midir? Acaba gerilediği için falan mı acıyor son 1 1 buçuk haftadır sanki göbek deliğim kapanıyor gibi
Sitembagcivan Sanmiyorum normal bence bende 2 bebegimde gobegim parmak ucu kadar disarda duruyodu dogumdan sonra duzeliyo bazilarinda ice cokuyo bazilarinda disari dogru oluyo
Yagmurdgdgn13 Sitembagcivan göbek deliğim degil göbek deliğinin çevresi sanki darbe yemişte çökmüş alt kısmı inşallah bi sorun yoktur.
Sitembagcivan Yagmurdgdgn13 bende mesela gobegim sismisti ust tarafi 2 3 cm kadar da senin dedigin gibi olmustu sanki ameliyat olmus da az bisey deri sadece dokunsam aciyodu bide rengi mordu yani az ellesem sanki icerden bebege dikuncakmisim gibiydi zaten randevun var dogumun icin bekle bence eger bebegin hareketlerinde anormallik yoksa sorun degildir ama icin rahat edecekse doktirunu hekimini bi ara sor
Yagmurdgdgn13 kuzeymomsss evet göbek gerildikçe göbrk deliği acır yanma olur. Bunları ben de yaşadım.