Annemiz walla gündüz 4 de alıyorum hep illaki pzrt günü oluyo ama emin beye bulamadım 3 ay oldu kendi doktorum o mecburiyetten başka doktora almıştım Günay beye ultrason resmi istedim veririm vermrsinede ama versem ne anlicak sın dedi çıktım odadan ağladım zoruma gitti siz hangi doktora gidiyorsunuz