Polenpolen52 acı yedım sımdıde wc ye tasındım popiskolatam yanıyo nasıl gecer acaba 😞 heralde tuvalet yapa yapa gecer 🤣
Imasleeper Polenpolen52 Ay ne güldüm Allahta seni güldürsün 😂 popişkolatana yapacak bişi yok kayısı suyu iç bari de gitsin haha
goldumsu Polenpolen52 senin yine popişko. Ben 20. Haftaya giriş yaptım mide borum alevler içinde sanırım gebelik reflüsü başladı :(((
Durununannesi46 Polenpolen52 ah ben de bugün aynısı oldum. Neden oldu diye düşünürken acılı bişeyler yediğimi hatırladım 😞 çok kötü yanıyor 🔥🙈😁
Polenpolen52 Imasleeper valla evdede tekım wcye tasındım kapıyıda kapadım kedimde kapının altından elını uzatıyo bukadar uzun durmazdım 🤣🤣 bıdaha yemem acı falan
Polenpolen52 goldumsu dun bende oyleydım canım , cozumu suanlık salatalık ta buldum salatalık yıyınce dindiriyo mide yanmasını, bende 20+4 um
Polenpolen52 Durununannesi46 bırdaha yemem ben canım, turşu dan oldugunu dusunuyorum yemegın ıcındekı acıdan degıl
ressamistanne Polenpolen52 tam senin haftalarında canım bi acı çekti 1 koca kavanoz biber turşusunu ekmeğe koydum koydum yedim 😁 ne olabilirdi ki dedim yani bebek mi yanıcak acıdan? O hafta hemoroid olduğumu öğrendim acı bi şekilde 😁 Tövbe ettim acı yemem 😁