Mucize-mmm Merhaba arkadaşlar 14+4 haftalık hamileyim. İlk defa bugün üst karın bölgemde şiddetli ağrı var bıçak batması tarzında. Hiç azalma yada durma olmadı. Başına gelen varmı acaba neden oluyor bir sıkıntı mı var 😞😞
Zeyyyn Mucize-mmm rahim büyümeye başladıkça kasık ağrıları oluyor o haftalarda şiddeti çok artar sık sık vurursa doktorunuza görünün ama dedim gibi normal ağrılar doğuma kadar ara ara oluyor
Onner Mucize-mmm rahim yukarı çıktıkça rahim bağları geriliyor o haftalarda bundan dolayı ağrı olabiliyor. Ya da sadece gaz sancısı da olabilir bol su iyi gelir. Kendini de sıcak tutmalısın ve çok yorma vücudunu ☺ kanama olmaz insallah ama olursa doktora gidersin zaten. O haftalarda o ağrıları ben de çektim ondan çok araştırdığım için söylemek istedim.
Mucize-mmm Onner Çok teşekkür ederim biraz olsun rahatladım benimki tüp bebek olunca ufak şeyler bile endişelendiriyo malesef birde böyle şiddetli olunca iyice korkmuştum
Onner Mucize-mmm haklısınız bazen ben de çok endişeleniyorum ister istemez elimizde değil anayız biz ana😄🤷🏻♀️ sağlıkla bebeğinizi büyütüp de doğurursunuz umarım 🌺
mmihri Bende 14 teyim ve ağrılarım biraz daha arttı. İstirahat etmenize rağmen geçmez ve Allah korusun kanama eşlik ederse mutlaka doktorunuza başvurun. Bana doktorum o şekilde söylemişti..
mmihri Mucize-mmm inşallah kendinizi özellikle karnınızı ve ayaklarınızı sıcak tutun. Bana çok iyi geliyor.