TuanaSK Merhabalar klomende 3. Günüm bitti yarın 4. Güne başlayacağım fakat eşimle birliktelik yaşadık ve akşamına şeffafla karışık çok çok az kahverengimsi bir akıntım oldu nedeni nedir acaba 🥺
mom130 TuanaSK adet sonrası içinde kalan kan akmıştır. Çünkü daha üçüncü günün ilaçta yeni adetin bitmiş tam temizlenmemissindir.
minigiminannesi03 TuanaSK canim olabilir içinde kalan pis kan çıkmış Hee ihtimali bulundurmak gerek ama genellikle adet sonrası yumutalama anına denk geldiyse ondan bile olur
Sumiire TuanaSK pembe yada kırmızı olsaydı kork derdim ama kahverengi kan beklemiş kan oluyo adetten falan kalmıştır merak etme
minigiminannesi03 TuanaSK canim benim adetim bitti aradan 3 4 gün geçti senin gibi lekenlendim meğersem yumurta çok aşırı büyümüş birden ondan oluşmuş kırsal damar çatlamış olabilir rahim duvarı kalinmistir çok seçenek var yani adet üstüne görmüş olabilirsin