Durunbigeldim Boncugummmm pişik önleyici almıştım ama kullanmadım pek. 5 aylık olacak şükür pişik problemi olmadı henüz
Aylinulu Boncugummmm ben mustelanin setini aldim dogal icerikli diye.bepantholü de kullanan memnun kalan cok
Boncugummmm Mrv58 kaç haftalıksn🌺aldn mı birsey ler liste yapıcam unutmayayım diye baklm önerilere göre
Mrv58 Boncugummmm 31+1 olduk bugün aslında ben dün öyle çıkmıştım gratisde öyle göz gezdirirken ordaki çalışan hanımefendi ben kızıma kullandım hala kullaniyorum bepantol pişik kremi güzel dedi aldım bide jjohnsons baby şampuan aldım 😀😀
Boncugummmm Durunbigeldim ya maşallah ne güzel duruma göre alsak da iyi olur ozmn. Hangi bebek bezi kullandınız acba
Durunbigeldim Boncugummmm evet acele etmeyin duruma göre alırsınız doktor önerisiyle. Ben karma kullandım biraz molfiks prima baby me jenny ve willy. En önemlisi bezde fazla bekletmemek. Birde havalandırmak. Ben devamlı yıkarım birde poposunu
Ersibneh Boncugummmm prima ilk aylar da çok iyi pişik yapmıyor en azından bi kaka ya da çiş yaptığı zaman şişirtmiyor
Onner Boncugummmm https://resimyukle.io/r/mYEZdvQ3SH bunlar benim 3 hafta önce falan çıkardığım son eksiklerimdi nerdeyse hepsini tamamladım size de atayım dedim😊
Aylinulu Boncugummmm ben trendyolda kampanya varken almistim 3lu set ama suan her sey ucmus indirimleri takip edebilirsin 😇
Boncugummmm Durunbigeldim ya haklsınız bnde duruma göre alayım olmadı 🌺 dedıkelrınzede dıkkat edıcem inşllah hayrlsıyla kucgma almak nasip olsunda🤲