gunes1234 çook geçmiş olsun size ♥️ Çok sevindim probleminizin kalmamasına ve o minik mucizenizin size tutunduğuna. Allah hepimize sağ salim doğurmayı da nasip etsin 💞
1 sene oldu evleneli, evlendiğim ilk aydan adetim takip edildi ve 4-5 ay sonra kısır teşhisi koydu kocamın tarafı. Dua felan istediler benim için öyle düşün. Eşime 10 defa bunun normal olduğunu 1 sene dolmadan sorun olmadığını anlatmama rağmen maalesef anlamadı kesin bi sorun var bizde dedi. Karşımda ağladı resmen herkes çocuk soruyor bize diye. Bende en sonunda gittim doktora bende hiç bi problem yoktu. Bi kaç ay sonraya da hormon testi için randevu aldım biliyorsunuzdur adetin üçüncü günü bakılıyor hormonlara. Ertesi günede eşimin sperm testi bakılması lazımdı. Hormon testi yaptıracağım gün 17 Ağustosdu. 29 ağustosda evlendik yani tam 1 sene olmuş diyelim. Ama o gün adet olamadım, doktor alttan muane etti ya hamilesin ya da adet düzensizliğin olabilir dedi. Test yapmadı. Eve gittim ama tabi eşime adet düzensizliğim varmış dedim hamile olabileceğim ihtimalini düşünmedim bile. Eşim polis gece mesaiye gitti,Daha sonra başka bi internet platformuna girip sordum ordaki arkadaşlarda bi test yapmam konusunda cesaret verdiler yaptım ve silik çizgi gördüm. O kadar çok sevindim ki içim içime sığmadı. Hemen eşime dedim o da o kadar çok umutlanıp sevindi ki havalara uçtu resmen. Ertesi gün kan testi verdim 23 çıktı. Yine eşimin ailesinden biri hemşireydi ona sorduk dış gebelik yada boş gebelik olabilir hemen umutlanmayın değer düşük dedi. Nerden biliyorsa düşündükçe sinirleniyorum. Eşim resmen yıkıldı yine bende çok stres oldum 1 haftada 5 kez doktora gittim nerdeyse. Kan değerlerimde hipotriod çıktı gebelikten yükselmiş. En sonunda beta hcg değerim keseyi görecek kadar yükseldi ve pendik medipol hastanesine gittik orda semra inmeze muane oldum özellikle ismini veriyorum çünkü çok kötü davrandı. Durumumu anlatınca sen bu değerle hamile olmayı bekliyorsun dedi şok oldum. Sonra muane etti keseyi görünce aa varmış dedi bide gülerek. ☹️ 1 hafta sonra gel dedi kalp atışı için 1 hafta dolmaya yakın kanamam oldu ve yine ona gittim. Tahmin etmiştim düşük yapacağını dedi bana ya şaka gibiydi bayılacaktım nerdeyse. Muane edince kalbini duydum aaa burda dedi yine o kadar şok haldeydim ki hiç bişey duyamadım eşim söyledi sonra. Kese etrafında kanamam olmuş o yüzden kanamam olmuş. Daha sonra doktor değiştirip iki hafta sonra başka doktora gittim o beni öyle rahatlatıp her hamilenin başına gelebileceğini söylediğinde biraz daha bağlandım bebeğime kanmam da geçmişti rabbime bin şükür 🤲🏻. Çok şükür rabbime şimdi 25. Haftadayız teyzesi 💞