Nidaa34 Merhaba güzel anneler ve anne adayları Doğum yapalı 4 ay oldu 40ımdan sonra kanamam oldu kesildi sonrasında geçen ay 3 defa adet oldum başında ortasında ve sonunda bu ay 15 gün geçmesine rağmen olmadı endişelenmeye başladım kızımda çok küçük bayram öncesi bütün randevular dolu ve emziriyorum bu arada normal mi bu şekilde düzensiz olması ??
Hannah Nidaa34 henüz Doğum yapamadım ama bildğim kadarıyla böyle olabiliyor. Bir arkadaşım emzirdiği süre boyunca hiç adet olmadı yaklaşık 2 sene ve bırakır bırakmaz da olmaya başladı. Dr normal olduğunu söylüyordu
Gulyllu Hiç bilgim yok ki canım ben Doğumdan sonra direk adet oldum 2 ay sonra Doğum kontrol hapına başlamıştım ilk başlar biraz düzensizdi sonra düzene oturdu 🤷🏻♀️