umayben Kızlar rahim ağzı uzunluğum gayet iyiymiş ama eğer yanlış anlamadıysam ilerleyen haftalarda değişebiliyormuş sanırım yanlış mı biliyorum beni aydınlatın. Eğer değişiyorsa kısalmasını vs. engellemek için ne yapmam lazım 🤷🏼♀️
Filiko umayben yatacaksın canm kalkmamaya ozen gostereceksın dokroun verir zaten progestan kullanacaksn
Funday35 umayben Keşke bizim yapabileceğimiz birşey olsa malesef ben serklajlıyım ve 12.ci haftamda beri yatıyorum 20+3 haftalığız şuan yatmak çok iyi geliyor canım Berk rahime baskı uygulamıyor yatınca
umayben Filiko hadi ya demek ki fazla hareketin şimdi olmasa bile gelecekte zararı oluyor 😔 teşekkür ederim canım
Mcanisi Benim rahim agzi kısalığı var 20 haftadan bu yana sürekli yatıyorum ve prgestan fitil ve iğne olarak kulanıyorum 30+1 haftaya kadar geldim inşallah hiç olmazsa 37 görürüm dua ediyorum
Funday35 umayben Benim 2 kaybım var 2 ci kaybımda normal serklaj tutmadı 3 cü gebeliğim olmadan önce yaptırdım serklaj açıklık falan yoktu yani