Mere kullanmadım henüz ama bana en mantıklı gelen oydu, bebeğin kendi inip çıkması açısından, biraz pimpirikli olduğum için beşikten inmeye çalışınca düşer diye korkuyorum 🥲 bu yüzden kendi odasına montesorri tercih ettim. Kendi yanımada park yatak aldım, 1.5 yaşına kadar park yatakta yatırırım, sonrada odasını ayırırım diye düşündüm 🙏🏻