Doğum parasını herkes alabılıyor babanın ya da annenın çalısması yeterli PTT direk yatan bir ücret basvurusuz fakat süt parası farklı polıslerı bılmıyorum ama askerler emekli sandıgı görüldüğü için 4/C olarak sınıflandırılıyor ve süt parasını alamıyolar.