Aysecan 15 agustos sabahı yatıs yapıldı sezeryan dogum olucaktı ve genel mi spınalmi kararsızdım ama sonunda sipinale karar verdım ıyıkıde spinal yapmısım cok guzel gectı doktorumda etkili tabi konusarak müzik dinleyerek aldım oglumu kucagıma 9.45 te ameliyata basladı 10 da oglusum kucagımdaydı cok şükür agrılara gelince cekilmicek bi agrı degıl evladını gorunce gecıyo hepsi 🙏🏻Allahım herkese sag saglim kucagına almayı nasip etsin evlatlarını💕💕🙏🏻🙏🏻