071095 8 haftalık gebeyim hala yüz üstü uyuyorum benim gibi olan var mı doktoruma sormuştum bi süre sonra istesen de uyuyamazsın şimdilik uyumak istiyorsan uyu demişti.. yine de içim rahat etmiyor ama o şekilde de olmasa uyuyamıyorum
dugmeannesi 071095 Ben uyumamistim . Normalde uyuduğum tek pozisyondu . 😣 Bebeğim ezilir keseye bişey olur korkusuyla hiç yatamadım ama benimki riskli gebelikdi 🙏🙏sizde öyle bir durum yoksa nasıl rahatsaniz öyle uyuyun
Ruveyda_baskapan 071095 bende 8+6yım. Valla istediğim gibi uyuyorum, şuan ki yatış pozisyonun bebeğini etkilemez merak etme, zaten etkileyeceği vakit eminim ki istediğimiz pozisyonda yatamayacağız 😂
Merveonay 071095 19 haftalığım halâ yüzüstü uyuyorum 😂henüz sıkıntı vermiyor ama ilerleyen zamanlarda aynen istesende yatamıyorsun canım
Busrabaksii 071095 valla şuan 33+3 oldum 25-26.haftaya kadar yattım bir süre sonra vücudun zaten yatirmicak bebek kaç kat altta ve su içinde bişeycik olmaz demişti doktorum
071095 AdenEva Merveonay Ruveyda_baskapan dugmeannesi Çok teşekkür ederim güzel anneler daha rahat uyurum artık hepimizin bebekleri Allah’a emanet 🤲🏻♥️
AdenEva Uyuyabilirsiniz tabi şu an etkileyecek bi boyutta değil. 20 li haftalara kadar yatabilirsiniz
Merveonay Nisa1710 Ben sırt üstü yatamıyorum ya ya yan dönüyorum ya yüzüstü henüz rahatsız etmiyor ama karnım büyüyünce tabi bende yatamam 🤩
Askpare 071095 bende uyudum kız hemde baya bi gitti öyle bende sordgmda naslsa ilerde rahatsız olup uyuyamamcksn demişti demekki brbek ezilmiyor😂 ama büyüyünce uyumayı bıraktım nolur nolmz sende dikkat et
Poyrazin_annesi 33 haftama gırcem hala yüz üstü yatyrm. Bebek suyun ıcınde oldugu ıcın doktorum bısey olmayacagını söylemıstı
Embu 071095 36. Haftadayım yüzüstü yatıyorum yüzüstü yatmasamda yüz üstü pozisyonda uyanıyorum vücüt alışmışş.. 😂