Kia Kızlar doğum paketinde 10 muayene hakkının bittiği durumlarda hastane yardımcı oluyor mu yoksa ekstra cepten mi ödemek gerekiyor?
Merveonay Kia cebinden ödüyorsun ama yetiyor canım benim ilk gebeliğimde yetti ilk zamanlarda ayda bir gidiyorsun son zamanda sıklaşıyor ondada doktor kontrol yazıyor bir gittiğinde muayene hakkından düşüyor sonraki kontrol diye geçiyor zaten
mylittlelamb Kia benim muayene de nst hakkım da bitti 38. Haftadayım hatta muayene biteli baya oldu ama hiç ücret istemediler extra bence hastaneden hastaneye değişiyor
Merveonay Kia daha başında bitirmişsiniz siz asıl muayeneler son zamanda oluyor çok sık mı çağırdı doktorunuz
Kia Merveonay hayir aslında 4 hafta bir gittim 4. 8. 12. 16. 20. 24. Haftalarda Birde şimdi şeker yükleme testine gittim toplam da 7 oldu.