nrg_gzr Ymnzgr ilk bebek de biraz iri pazartesi gününe kadar 4 ve daha fazla olabilir ne yapacam bilmiyorum
Meltemkrkmz Ymnzgr hıc korkmayın Allah’ın izniyle hersey guzel olucaktır dua edelımm 🥰 benimde bu 3.cü 😄😄😄 sıfır heyecan poffff canım sıkılıyor 😄😄😄😄
SEDAGNDGU Ymnzgr Aynısı da ben bugün kontrolüm vardı ama evim ara sokakta olduğu için arabamız çıkmadı mecbur eve geri döndüm
AyseErdal Ymnzgr Bossan da Berfin hanıma gidiyorum yarın kontrolüm var bakalım.me diyecek ins doğuma kadar yollar düzelmiş olur yoksa çok zor kadının birini kepçeyle doğuma götürdüklerini duydum rüyalarıma giriyo resmen 😥