Brcnbysl busragunergan doktor söylemedi henüz erken dedi bekliyoruz bizde işte doktorun ağzından çıkmayınca ne kadar biz pipi görsekte acaba oluyor 😅😅
Brcnbysl minikkelebegimmmmmm karnım acıkmıştı randevudan 10 dk önce çikolata yemiştim 😅 doktorda dedi kıpır kıpır durmadı yerinde diye 😅
ipekveannesi SEVGIMSEN evet çok rahat geçiyor bulantım oldu ama öyle kızımda ki gibi değil. Sadecebel ağrısı çok yaşadım
AliSilan SEVGIMSEN erkek dedi doktor ben emin olamadım ama 🥺 sağlıklı hayrili olsun ama sonradan erkek diyip de kız diyen doktorlar çokmuş bu ara .
SEVGIMSEN AliSilan sende rahat geciyorusn hamileliyi mide bulantin az olur ?deyirler erkekde az olur mide bulantisi