Nishaa Annesininkuzusu1 evet:) tabi bazi bebekler ya gec ya erken gelebiliyor tam gününde gelirse 28 aralik diye yazili :)) 😊
Annesininkuzusu1 Nishaa Allah bir nefeste kurtarsın inşaAllah annelik zor ama bir o kadar da güzel ☺️☺️sağlıklı geleceği güzel hayırlı ve analı babalı büyüsün inşaAllah ❤️❤️
Nishaa Annesininkuzusu1 Amin Installation bütün anne adaylarina rabbim saglikli kavusturmayi nasip etsin💓💓💓