sehrengiz_8 bende aşırı kaşıntı başlamıştı testlerim temiz çıktı ama dayanamıyordum kaşıntıya acile gittim acil yatış verdiler riskli gebelik diye 2 gün test vs yaptılar 24 saatlik idrar safra asidi falan bakıldı normal denildi taburcu oldum sonra cildiyeye yönlendirildim gebeliğe bağlı kaşıntı dedi krem vs verdi ama ben hala kaşınıyorum pazartesi kontrolüm var kaşıntının devam ettiğini söyleyeceğim doktora tekrar bakalım bende sonradan değerlerin artabileceğini görmüştüm artanlar olmuş umarım sıkıntı yoktur ama kaşıntım dediğim gibi hala devam ediyor her yerim yara oldu baya