aysegulonr Ozlem3461 Bizde 7+4 olduk. Normalde 8 bitiyordu ama dün doktorumuz 10 gün daha küçük dedi yani hemen adet olmamla olmamış bebiş. 10 gün sonra olmuş
Elifdemireel Elaaay Doktorumun söylediğine göre zaten benim hesaplarıma göre de aynı güne denk geliyordu sadece 2 gün geç döllenme olduğu için doğrusunu doktorum söyledi bana
Elaaay Elifdemireel 26 kasım adet günüm benim 8+6 cıktı ultrasonda erken döllenme mi olmuş oluyo ozaman
Elifdemireel Elaaay Aaa evet baya erken döllenme olmuş benimde normalde 26 kasım ama doktora gittiğimde 28 olarak gözüktü 2 gün geç döllenme olmuş o yüzden 7+6 şuan baya hızlı sizin şaşırdım 😂
Elaaay Elifdemireel hiç anlamıyorum ne demek erken döllenme geç döllenme saglıklı olsunlarda inşallah 🥰