Arkadaşlar merhaba 37+2 haftalığız bugün gün içinde az az idrar kaçırır gibi su geldi daha sonra ayaktayken birden suyum aktı pijamam iç çamaşırım çorabıma kadar ıslandım doktoruma yazdım ve hemen gittik ntsye bağladım ebe çatı muayenesi yaptı 1 cm açılmam var rahimde yumuşama bebekte kanalda ama gelen suyun su olmadığını ve eve gidip beklemem gerektiğini söyledi su değilse ne bu dedim bu kadar idrar olamaz çünkü yeni ciktim lavobadan sonra suyum geldi ve kahverengi lekelerim var dedim bana akıntı mukos falan dedi ve eve geldik sonuç olarak bu arada covidim ama son günüm ve iyiyim doktor test verip yarın gelsin demiş . Yani sizinde böyle oldu mu bu konuda fikri olan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum.