2 3 gündür uykudan uyandığımda karnımın üst tarafında bir ağrı oluyor sağıma soluma zor dönüyorum. Bu normal mi acaba ? Bir de yattığımda nefes almakta zorlanıyorum. Amniyon sıvısı fazlaymiş bununla ilgisi var mı acaba aynı şeyleri yasayanlar var mı🙄