Ben muayne için devlete de gittim özele de gittim devlet hastanesinin acili gece birde beni arıyo bebeğiniz ex olmuş olabilir acil gelmeniz lazım bi kere bişeyden emin değilseler söylemiycrkler ve bu telefonda söylenecek şey değil evde bunu duyunca sinir krizi geçirdim haliyle onu da geçtim şehir hastanesine gittim orda da bakmadılar ki muaynede böyle davranan doğumda nasıl olurbilinmez bu yüzden özele gidiyorum ve saat kaç olursa olsun doktorumla iletişim içindeyim devlet asla o olaydan sonra.